מנעולן – לא רק פורץ דלתות

מנעולן

הזמנה של שירות של מנעולן בדרך כלל מתקשרת אצלנו עם מצב בו נתקנו מחוץ לבית ושכחנו את המפתח. לרוב המצב הזה קורה ברגעים הכי לא טובים – באמצע הלילה, בחזרה מאירוע או כשצריך לקחת משהו דחוף מהבית.

האמת היא שלהיתקע מחוץ לבית זה אף פעם לא נוח. ולכן, הדבר שמבדיל בין שירות מנעולן טוב לפחות טוב, הוא זמן ההגעה מרגע הקריאה: ככל שהזמן אליו מתחייב המנעולן קצר יותר, כך האירוע יסתיים מהר יותר, ובתקווה עם מינימום נזק עבורכם.

אך שירותי מנעולן לא מסתפקים רק בפריצת דלתות בעתות חירום. במאמר הבא תוכלו להכיר מעט יותר את עולמם של המנעולניות והמנעולנים.

בראש ובראשונה – פריצה של דלתות מכל הסוגים

לא משנה היכן אתם בארץ, בין חיפשתם מנעולן בתל אביב, בירושלים, בצפון או בדרום – מנעולן מקצועי יוכל לפרוץ כל סוג דלת שתעמוד לפתחו.

החל מדלתות רב בריח, דלתות פלדה, הקשות יותר לפריצה, דרך דלתות עץ מכל הסוגים, וכמובן גם דלתות של רכבים נעולים ואף דו גלגליים.

אחד הדברים החשובים הוא לעשות את הפריצה בדרך הנקייה ביותר, כזו שתגרום נזק מינימלי למנגנוני הנעילה של הדלת, וכך תימנע מכם להזדקק בהחלפת הדלת. חשוב לדעת, שגם אם מדובר בדלת קלה לפריצה, כמו דלת עץ פשוטה – אם לא תיעזרו במנעולן מקצועי ייתכן שתסבו נזק שיעלה לכם מאות ואלפי שקלים בשלב מאוחר יותר.

לאחר הפריצה לא תיוותרו עם דלת בלתי נעילה, והמנעולן יכול גם להחליף את המנעולים והצילינדרים כך שתוכלו בזמן קצר לחזור לשגרה.

ייעוץ וביקורת על דלתות ממ"ד

הידע המצטבר בחברת מנעולנים לגבי דלתות ומנעולים, מאפשר למנעולן לתת שירותים איכותיים נוספים.

כיום, השוק מוצף בפתרונות נעילה מתקדמים, בטוחים וחדשניים, ובמקום ללכת לאיבוד במרחבי הרשת בתוך עודף המידע, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ממנעולן שיתאים את הפתרון האופטימלי בהתאם לצורך הספציפי שלכם: סוג המרחב, מיקומו בארץ, מיקומו בעיר וכדומה.

מעבר לכך, דלתות ממ"ד (מרחב ממוגן דירתי) שלצערנו עדיין עשויות לשמש אותנו בעתות חירום, ועל פי חוק חייבות להיות תקינות – יכולות לעבור ביקורת על ידי מנעולן מקצועי.

אישור משטרה

בין אם מדובר בפריצה של דלת ובין אם מדובר בביקורת על ממ"ד, שירותים מסוג זה אינם יכולים להינתן על ידי כל אחד או אחת. כיצד תוכלו לדעת שכל השירותים שתקבלו יהיו במסגרת החוק ועל פי התקנים המחייבים?

כאשר אתם מזמינים שירות מנעולן בתל אביב או בכל מקום אחר, הקפידו לוודא שהוא או היא נושאים אישור מטעם משטרת ישראל לעסוק במקצוע.

אחרת – אימרו יפה תודה בטלפון, וחפשו את איש המקצוע הבא.