מתכננים יום הולדת בטבע? 5 פריטים שחשוב שיהיו איתכם בכל מקרה

לא מעט הורים בוחרים לערוך לילדים שלהם ימי הולדת בטבע. הם מוותרים על האופציה של עריכת יום הולדת בבית או בכל מבנה מקורה אחר על מנת לערוך את האירוע בטבע, כך הילדים יכולים ליהנות מאווירה הרבה יותר חופשית ומשוחררת.

בשביל לערוך אירוע בטבע, לא מספיק רק למצוא מקומות בהם ניתן לערוך אירועים, בין אם מדובר בחוף ים, פארק ציבורי, שמורת טבע או כל מקום אחר. בשביל לערוך אירועים בטבע, צריך להיעזר באלמנטים שונים שיאפשרו לערוך את האירוע בצורה אופטימלית. בין אם זה בשביל שיהיה ניתן לספק לילדים את מה שהם צריכים והן בשביל שהמקום יהיה ערוך, מוכן ובטוח לעריכת אירוע שכזה.

כיצד מחליטים אילו פריטים צריכים עבור יום הולדת בטבע

כשמתכננים אירוע יום הולדת בטבע, בדיוק כמו כל אירוע אחר, יש לקבוע מספר פרמטרים, יש לבדוק מספר דברים, כך נוכל לדעת מה אנחנו צריכים, מה בדיוק נדרש בשביל שיהיה ניתן לארגן את האירוע בצורה אופטימלית ונכונה.

באופן טבעי, כפי שנוכל גם בחלק הבא של המאמר, אנחנו נצטרך לחפש גנרטורים להשכרה בעזרתם נוכל להפעיל אמצעים ומכשירי חשמל שונים במהלך האירוע. לכן, בשביל שנוכל לעשות זאת בצורה מסודרת, עלינו לדעת כמה מכשירים נרצה שיהיו נוכחים במהלך האירוע באזור. כמות וסוג המכשירים תשפיע על סוג הגנרטור אותו נשכור.

כמו כן, אנחנו נצטרך לוודא כמה אורחים נרצה שיהיו נוכחים באירוע. בהתאם לכך, נוכל לדעת כיצד להתארגן על מזון ופריטים אחרים הקשורים לנושא. כמובן שגם גיל האורחים, ישפיע אף הוא על פריטים מסוימים שנידרש להביא למקום, יש הבדל בין ילדים קטנים לילדים בוגרים. בכל מה שקשור למתקני הפעלות או מתקנים אחרים החיוניים לצורך ארגון יום הולדת.

פריטים שצריך לאירוע יום הולדת בטבע

גנרטורים – כאמור, אחד הפריטים החשובים ביותר הם גנרטורים. אנחנו יכולים למצוא מקומות שמציעים גנרטורים להשכרה אשר משמשים, לא רק משפחות והורים שמארגנים אירועים בטבע אלא גם גורמים אחרים. משתלם לחפש גנרטורים להשכרה, מאחר ולא תמיד קיימת סיבה לקנות גנרטור ולהחזיק בו.

אמצעי הצללה – על מנת שיהיה ניתן לערוך את האירוע בצורה נעימה, מוטב לרכוש אמצעי הצללה להתקנה במקום. זאת על פי הגודל של השטח עליו רוצים לערוך את האירוע.

כסאות ושולחנות – מאחר ורוצים לערוך אירוע בו האורחים יכולים לשבת ולאכול, אז רצוי לספק ריהוט מתאים לאירועים, בפרט לכאלה שנערכים בטבע.

אמצעי תאורה – במידה והאירוע יגלוש לשעות הערב המוקדמות, יהיה נכון שיהיו בו אמצעי תאורה בעזרתם אפשר יהיה להאיר את המקום בצורה בטוחה.

אמצעי תיחום – הרעיון הוא לתחום את האזור, כך שאנשים זרים לא יוכלו להיכנס אליו ללא אישור וכן למנוע מכלבים או בעלי חיים אחרים להתקרב למקום.