יצאתם לטיול ונתקעתם עם מצבר מת בבוקר? תכירו את השירות שיכול להציל אותכם

אחת ההנאות הגדולות ביותר שיש, היא לקום מוקדם בבוקר ביום שבת, לארגן אוכל, שתייה, ודברים נוספים ולצאת לטיול בשטח עם בן/בת זוג, ילדים, חברים, בני משפחה. ככה שוברים את השגרה, יוצאים אל מקום אחר, נהנים מהנופים והאווירה מסביב וחוזרים בערב, עייפים אך מרוצים, מוכנים להתחיל שבוע חדש

אך כל זה יכול להשתבש ברגע אחד לצערנו, אם וכאשר אנחנו מגלים בשלב מסוים שהמצבר של הרכב מת. לא משנה אם אנחנו מגלים את זה, רגע לפני שיצאנו מהבית או שעצרנו את הרכב בנקודה מסוימת, יצאנו ממנו וחזרנו אליו בשביל להמשיך בנסיעה. אם המצבר מת, אנחנו לא יכולים להמשיך, לנהוג ולהשתמש ברכב ועלינו למצוא פתרון כמה שיותר מהר.

איך מתמודדים עם מצבר מת?

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא פתרונות מהירים, קלים ופשוטים למקרה בו המצבר שלנו הלך. חשוב לציין, זה לא מצב שכיח מצד אחד, מצד שני, בהחלט אפשרי שזה יקרה, בוודאי אם מדובר במצבר בין 3-4 שנים. כאמור, אנחנו יכולים למצוא שירות מהיר ופשוט שיכול לעזור לנו להתמודד עם המצב, למשל שירות מצברים עד הבית.

מצברים עד הבית זה שירות ייחודי המאפשר לנו להזמין איש מקצוע שיגיע אלינו הביתה או לכל מקום בו אנחנו נמצאים, עם ניידת ומצבר חדש. כך הוא יחליף את המצבר הישן והמקולקל. תוך זמן קצר אנחנו נוכל להנות ממצבר חדש ונוכל להתחיל או להמשיך בנסיעה. כל זה בעלות סבירה, כאשר לא פעם אנחנו יכולים בשירותי חברת הביטוח בשביל לממן את השירות.

שירות מצברים עד הבית, יכול כמובן לעזור לנו לא רק בימי שישי או שבת כשאנחנו יוצאים לטיול  ברחבי הארץ, אלא גם במהלך השבוע, אם אנחנו נתקעים לפני שיוצאים לעבודה, לפני שחוזרים הביתה, יוצאים לבילוי או לכל מקום אחר. בכל שלב אנחנו יכולים להשתמש בשירות בשביל ליהנות ממצבר חדש ותקין.

איך מזמינים שירות מצברים עד הבית?

בשביל ליהנות משירות זה, אנחנו צריכים לפנות כמה שיותר מהר לחברה שמציעה לנו אפשרות לקבל מצברים עד הבית. חשוב מאוד שנעשה זאת בהקדם, על מנת שנוכל לחזור ולהשתמש ברכב שלנו. אחרת אנחנו נצטרך לקחת אותו למוסך ולבצע את ההחלפה שם. כמובן שזה יעלה לנו הרבה יותר כסף, לא רק החלפת המצבר אלא גם הגרירה של הרכב אל המוסך.

הזמנת השירות יכולה להתבצע דרך הטלפון או דרך האינטרנט. חשוב מאוד לספק מידע על המקום בו אנחנו נמצאים, על סוג ומצב הרכב וכמובן על סוג המצבר. כך נוכל לקבל מצבר חלופי בהקדם. עלינו לוודא שהמצבר שאנחנו מקבלים, הוא חדש, מקורי, וכן יש לו תעודת אחריות למשך שנה לפחות. המצבר אמור להחזיק מעמד, כאמור, 3-4 שנים.