ימי גיבוש לעובדים עם טיולי רייזרים מרתקים

בעלי חברות, ארגונים, עסקים קטנים וגדולים מבינים את חשיבותו של יום גיבוש לעובדים. אחרי יום גיבוש מוצלח העובדים מרגישים ערכיים יותר, מוערכים יותר וכתוצאה ישירה הם משקיעים בחברה ומרגישים שייכות לעסק ולכן התרומה העצומה שיום הגיבוש מעניק לעובדים ולעסק חשובה שיותר.

ישנם אפשרויות רבות להעביר ימי גיבוש לעובדים, ישנם בעלי עסקים שמוציאים את העובדים ליומיים מחוץ למשרד עם לינה בבית מלון או מרכז הארחה מפנק. ישנם בעלי עסקים הבוחרים להוציא את העובדים ליום אחד ללא לינה ומאפשרים לעובדים ליהנות מפעילויות שונות לאורך היום. האפשרויות הן בהחלט רבות ומגוונות וצריך לדעת איך להתאים את כל אלו לאופי של העובדים. 

אטרקציות מהנות לימי גיבוש לעובדים 

  • טיולי רייזרים מרתקים – צוות העובדים במרבית החברות מורכב מאנשים בעלי אופי שונה, בגילאים שונים ולא כולם נהנים מפעילות ספורטיבית ממושכת. לא מעט פעמים אנחנו יכולים להיתקל בהתנגדות נחרצת של עובד/ת כי אינו משתתף בפעילות כי היא ספורטיבית מידי עבורו. כדי למנוע את הלחץ מהעובד, להימנע מאי נעימות במקום ולאפשר לכול העובדים להשתתף בפעילות אתם מוזמנים לצאת לטיול מרהיב ביופיו על גבי רייזרים בנהיגה עצמית. בטיולי רייזרים אתם יכולים לצאת לטיול מרתק בשטח, להכיר את הטבע מזווית שונה וייחודית ליהנות מעצירות בדרך ומתצפיות מרהיבות.
  • שילוב בין אטרקציות שונות – אחד המרכיבים המהנים ביותר בימי גיבוש לעובדים הוא אלמנט ההפתעה. בעלי עסקים שונים מפתיעים את העובדים בדרכים שונות ביום הגיבוש, חלקם מחלקים מתנה לעובד, חלקם יוצרים פעילות תחרותית בין העובדים והקבוצה המנצחת זוכה בפרס וכן הלאה. ניתן לשלב בטיולי רייזרים פעילות בטבע כמו ארוחת בוקר, צהריים א ערב בטבע. העובדים יוצאים לטיול רייזרים ולהפתעתם באמצע המסלול מחכה לכם ארוחה מפנקת שלא ציפו לה. אם העובדים כבר אכלו לפני שיצאו לטיול תוכלו לשלב בהמשך המסלול חוויית ספא בטבע, צוות מעסים מקצועיים יחכה להם לחוויה מרגיעה ונעימה. 

המטרה העיקרית של ימי גיבוש לעובדים היא ליצור חברויות וקרבה בין העובדים, לאפשר לעובדים להכיר אחד את השני ולתרום לתחושת החיבור והשייכות בין עובדי החברה. המטרה המשנית והחשובה לא פחות היא ליצור חוויה כיפית וקלילה, זורמת ומהנה שתעניק לעובדי החברה חוויה איכותית. הרי אף אחד לא רוצה להשתתף ביום גיבוש משעמם, כבד ולא כיפי, אז אם כבר הוצאתם את העובדים ליום גיבוש מחוץ למשרד, העניקו להם חוויה מהנה ובלתי נשכחת.